Jak si mohu uplatnit reklamaci?
Podrobné podmínky reklamace a odstoupení od smlouvy jsou uvedené v Obchodních podmínkách odst. 7. a 8
Reklamace zboží se nevztahuje na tyto produkty:
Dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu a od kupní smlouvy o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit (takovým zbožím jsou nástavce na WC, toaletní a sprchovací židle a vozíky, sedačky na vanu, sprchy, závěsné plachetky ke zvedákům, matrace a jejich povlaky a chrániče )
V zákonné 24 měsíční době může kupující uplatnit reklamaci a požadovat v tomto pořadí tyto nároky:
- Bezplatné odstranění vady opravou
- Výměnu vadné součásti, nebo dodání nové věci bez vad
- Není-li možné vadnou věc opravit nebo vyměnit, pak může kupující od smlouvy odstoupit
Co vše potřebuji při reklamaci?
- Celé jméno, email a telefon kupujícího (pro komunikaci)
- Adresu zákazníka
- Číslo objednávky, faktury