Jak si mohu uplatnit reklamaci?

Podrobné podmínky reklamace a odstoupení od smlouvy jsou uvedené v Obchodních podmínkách odst. 7. a 8

Reklamace zboží se nevztahuje na tyto produkty:

Dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu a od kupní smlouvy o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit (takovým zbožím jsou nástavce na WC, toaletní a sprchovací židle a vozíky, sedačky na vanu, sprchy, závěsné plachetky ke zvedákům, matrace a jejich povlaky a chrániče )

V zákonné 24 měsíční době může kupující uplatnit reklamaci a požadovat v tomto pořadí tyto nároky:

  1. Bezplatné odstranění vady opravou
  2. Výměnu vadné součásti, nebo dodání nové věci bez vad
  3. Není-li možné vadnou věc opravit nebo vyměnit, pak může kupující od smlouvy odstoupit

Co vše potřebuji při reklamaci?

  1. Celé jméno, email a telefon kupujícího (pro komunikaci)
  2. Adresu zákazníka
  3. Číslo objednávky, faktury

    Formulář pro reklamace






    To že jste člověk prokažte výběrem ikony Náklaďák.

    Naše firma bude v případě jakékoliv oprávněné reklamace postupovat, vždy s respektem k našim klientům. Reklamaci vyřídíme v co možná nejkratší možné době ke spokojenosti zákazníka. Řídíme se naším logem

    …..jsme vám oporou

    magnolia-medical-jsme-vam-oporou