Informace pro využití poukazu ZP

Na základě zdravotního stavu může většinu zdravotnických pomůcek předepsat lékař a pomůcky jsou pak hrazeny zdravotními pojišťovnami.

Nově lze poukaz na léčebnou a ortopedickou pomůcku uplatnit jen do 30 dnů od jeho vystavení předepisujícím lékařem.

Poukazy vystavené do 25. 5. 2021 lze uplatnit dle původní legislativní úpravy do 90 dnů od jejich vystavení.

Předepsanou pomůcku si můžete vyzvednout v našem výdejním skladu zdravotnických potřeb nebo si ji můžete nechat doručit na zadanou adresu.

Jsme Vám oporou

magnolia-medical-jsme-vam-oporou

Jak získat poukaz

Pojišťovny proplácí zcela nebo částečně většinu zdravotních pomůcek. Nicméně automatický nárok na pomůcku neexistuje.

Co se ale liší, je to, který lékař (s jakou odborností) Vám může jakou pomůcku předepsat.

Na počátku je vhodné navštívit praktického lékaře, odborného lékaře nebo sociální odbor obce.

MAGNOLIA MEDICAL ZDRAVOTNICKÉ POMŮCKY

Již mám poukaz, jak mám postupovat?

Vyplním formulář údaji z poukazu a kontaktními informacemi. Následně zadám odeslat.
My Vás po té budeme kontaktovat.

poukaz od lékaře magnolia medical



    Výběr platby a dopravy při doručování pomůcky



    To že jste člověk prokažte výběrem ikony tree.

    Schválený poukaz následně zašlete DOPORUČENĚ poštou na naší adresu hlavní provozovny :

    Centrum zdravotní péče /Magnolia Medical,  Počernická 120 , 360 17 Karlovy  Vary .

    Nebo nám schválený poukaz přineste osobně na naše provozovny:

    1. Zdravotnické potřeby Magnolia Medical   Sokolovská 74 , 360 05  K. Vary /  PO-PÁ 9.00 – 17.00 hod.
    2. CENTRUM ZDRAVOTNÍ PÉČE  Počernická 120 ,360 17 K. Vary /   PO-PÁ 8.00-16.00 hod.

    Zde si budete moci předepsaný zdravotnický prostředek následně vyzvednout nebo Vám bude prostřednictvím zásilkové služby zaslán kamkoliv po celé ČR. Pokud nám poukaz zasíláte poštou uveďte zde prosím Vaše telefonní číslo a adresu, kam si přejete zdravotnický prostředek dodat. Pokud není zdravotnický prostředek plně hrazený zdravotní pojišťovnou, lze uhradit doplatek výběrem z následujících možností:

    • v hotovosti při převzetí zdravotního prostředku
    • platbu v hotovosti u řidiče
    • převodem na náš účet před odesláním zboží

    V případě, že Vaše situace vyžaduje dodání zdravotní pomůcky ještě před schválením a vydáním poukazu od Vaší zdravotní pojišťovny, tak nás kontaktujte telefonicky nebo emailem a budeme řešit Váš problém individuálně. Další variantou je nákup zdravotní pomůcky repasované (viz. repasované pomůcky). Tyto pomůcky lze dodat za nižší ceny než pomůcky nové a to bez nutnosti dodání poukazu od zdravotních pojišťoven. Doba dodání pomůcky se tím také značně urychlí.

    Kontaktujte nás telefonicky nebo emailem a my Vám rádi poradíme:

    sklad@magnolia-medical.cz |
    +420 775 944 372 | +420 604 706 339

    Nemám poukaz

    MAGNOLIA MEDICAL ZDRAVOTNICKÉ POMŮCKY LOGO-512

    Pokud nemáte poukaz a nechcete platit plnou cenu zdravotní pomůcky. Můžete si vybrat z výběru repasovaných produktů.

    Potřebujete poradit?

    Kontaktujte nás telefonicky nebo emailem a my Vám rádi poradíme:
    tel.+775 944 372  email: sklad@magnolia-medical.cz